Hale namiotowe do celów reklamowych w Wielkopolsce

3 min czytania
Hale namiotowe do celów reklamowych w Wielkopolsce

Przedsiębiorca, który chciałby zwiększyć sprzedaż swoich produktów i dotrzeć ze swoją ofertą do większego grona odbiorców sięga do internetu szukając hal namiotowych na sprzedaż w wielkopolskim województwie. To właśnie hale namiotowe wielkopolska mogą stanowić ważny krok naprzód dla jego firmy. Oczywiście nie tylko firmy znajdują zastosowanie w namiotach reklamowych, ponieważ dość często udaje się zaobserwować trend w którym partie polityczne, a nawet sami kandydaci na burmistrzów lub radnych wykorzystują tego typu obiekty do działań agitacyjnych.

Nie sposób nie odnieść wrażenia, że hale namiotowe w dolnośląskim województwie oraz województwie wielkopolskim stanowią świeże, nowoczesne spojrzenie na sposób promocji usług i produktów. Już sama nazwa targi” kojarzy się z odwiedzaniem wielkopowierzchniowych namiotów halowych w których następuje prezentacja osiągnięć danej firmy. Obiekty namiotowe można jednak wykorzystać również w nie tak rozbudowanej formie jakimi są targi. Z powodzeniem namioty reklamowe mogą posłużyć celom promocyjnym na mniejszą skalę. Już sam widok namiotu na którego bokach są umiejscowione banery reklamowe może przyciągać wzrok. Pod tym względem firma, która zajmuje się sprzedażą i wypożyczaniem namiotów reklamowych zapewnia, że istnieje możliwość gruntownej personalizacji takiego obiektu tymczasowego. Zaczynając od samej kolorystyki ścian, poprzez odmienną barwę dachu, a kończąc na możliwościach jakie dają różnego rodzaju wejścia lub wjazdy (w przypadku obiektów większych) oraz odmienna stylistyka okien. Każdy namiot reklamowy może więc wyglądać zupełnie inaczej, a dzięki łatwemu systemowi łączenia ze sobą już postawionych namiotów można uzyskać znacznie większy obszar namiotowy. Na tym jednak nie kończy się personalizacja i jako przykład bardzo unikalnego i ciekawego zastosowania namiotów reklamowych warto podać przykład przedsiębiorcy, który zbudował całe miasteczko namiotowe stosując zamiast typowych spadzistych dachów kopuły. Jeszcze inny przedsiębiorca zastosował dach przezroczysty, co pozwoliło zaoszczędzić na doświetlaniu wnętrza i budowało specyficzny klimat obiektu.

Niebagatelną kwestią w przypadku obiektów reklamowych jest to, że można je szybko i sprawnie przenieść w inne miejsce, a następnie w tymże miejscu postawić od nowa. Do tego celu nie potrzeba wynajmować ekipy specjalistów, ani zakupować specjalnych narzędzi do konstrukcji i dekonstrukcji namiotu. Wszystkie informacje znajdują się w szczegółowo napisanej instrukcji dołączonej do każdej takiej konstrukcji tymczasowej. Nie bez znaczenia są to obiekty tymczasowe, ponieważ zgodnie z polskim prawem mogą one stać w jednym miejscu do maksymalnie 180 dni w takim przypadku nie jest konieczne pozwolenie budowlane. Jeśli ma zamiar przekroczyć się ten czas trzeba zgłosić się o pozwolenie budowlane do Urzędu Miasta, do Wydziału Architektury i Budownictwa. W większości przypadków jednak czas 180 dni jest w zupełności wystarczający.

Tak jak w przypadku hal namiotowych do innych celów (np. magazynowych) można podzielić namioty reklamowe na te całoroczne (z dodatkowym ociepleniem i o grubszej gramaturze poszycia) oraz sezonowe. Oba rodzaje chronią doskonale przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi, włączając w to deszcz i grad. Specjalna konstrukcja chroni również przed szkodliwym promieniowaniem UV i nadmiernym słońcem. Zakres temperatur w jakich producent deklaruje, że tego typu obiekt się sprawdza to od -40 stopni do +60 stopni Celsjusza. Materiał z którego stosuje się pokrycia do namiotów to polietylen lub PVC.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

elblagonline_kf