Na jakie cechy zwracać uwagę przy tworzeniu strony www dla firmy?

Firmy, których specjalizacją jest tworzenie stron internetowych dla firm zwracają uwagę na wiele licznych cech, które powinna posiadać dobra strona internetowa. Wśród tych cech warto wyróżnić kilka, które są niemalże kluczowe, aby w dzisiejszych czasach móc wybić się ponad strony, które posiada konkurencja. Agencja marketingu internetowego 48 Media od wielu lat świadczy usługi związane z tworzeniem stron oraz ich promocją w internecie, jeśli więc szukasz kompleksowych rozwiązań to warto sprawdzić ich ofertę. Jakie cechy powinna posiadać każda dobra strona www?

Użyteczna dla odbiorcy

To podstawowa cecha dobrej strony internetowej. Pod słowem użyteczność kryje się głównie to, aby strona www była ukierunkowana na potrzeby konkretnej grupy odbiorców. Nie ma strony internetowej, która sprawdzi się dla każdego, dlatego już na etapie projektowania należy podjąć decyzję o tym pod jakiego rodzaju klienta przygotowujemy daną witrynę. Jeśli będzie to osoba, która będzie poszukiwać eksperckiej wiedzy to należy skupić się na tym, aby strona firmowa posiadała rozbudowaną wiedzę w określonym temacie związanym z działalnością przedsiębiorstwa.

Jeśli natomiast przeciętny klient tego nie oczekuje, a bardziej zależy mu na konkretnych informacjach w postaci tego co zmieni się w jego życiu jeśli zakupi dane produkty, to nie ma sensu przedstawiać całej specjalistycznej wiedzy, a warto skupić się na istocie produktów. Nie można też zapomnieć o takich kwestiach jak dane kontaktowe, adres siedziby firmy i pozostałe informacje dotyczące firmy, które będzie chciał poznać klient. Aby wzbudzić w nim zaufanie należy również zadbać o to, aby mógł prześledzić portfolio wykonanych zleceń, poznał historię firmy oraz uzyskał informacje o tym jak inni klienci oceniają przedsiębiorstwo.

Dostępna na urządzeniach mobilnych

Jeszcze wiele lat temu mało kto zwracał uwagę na to, aby strona internetowa była przystosowana do innych ekranów niż te z laptopów i komputerów. Dzisiaj, gdy wskaźnik wejść z urządzeń mobilnych sięga 50% jest to wręcz obowiązkowe, aby każda witryna umożliwiała komfortową obsługę ze smartfonów i innych podobnych urządzeń. Strona dostosowana do urządzeń mobilnych nosi miano responsywnej. Oznacza to, że dynamicznie potrafi dostosować się do mniejszych rozdzielczości w taki sposób, aby dostosować odpowiednią wielkość czcionki i innych elementów do takiego poziomu, aby ułatwić w maksymalnym stopniu zaznajomienie się z treścią bez konieczności używania funkcji przybliżania na smartfonie.