Jednym z najważniejszych czynników, które wpływają na komfort pracy i możliwość osiągnięcia sukcesu biznesowego, jest standard powierzchni biurowych we Wrocławiu, jakie wynajmuje przedsiębiorca. Im posiadają one lepsze wyposażenie i są nowocześniej zaaranżowane, tym prace przeprowadzane są efektywniej, dlatego też prowadząc firmę warto zadbać o odpowiedni wystrój swoich biur. Sprawdźmy na co szczególnie zwrócić uwagę, aby uzyskać maksymalny komfort codziennej pracy!

Powierzchnie biurowe we Wrocławiu – aranżujemy je nowocześnie!

Zanim zajmiemy się poszczególnymi punktami, w którym omówimy poszczególne kwestie aranżacyjne, warto zwrócić uwagę na to, jaką strategię aranżacji przyjąć – klasyczną, z podziałem na pojedyncze biura, czy może powierzchnie biurowe Wrocław typu open space. Te drugie są polecane szczególnie dla tych firm, które zatrudniają wielu pracowników i w których niezbędny jest stały kontakt i „burze mózgów”. Idealnym przykładem jest call center. Decydując się na taki krok, musisz jednak wziąć pod uwagę, że w biurze generowany będzie duży hałas, który może doprowadzić do dekoncentracji pracowników.

Możemy przejść do najważniejszych kwestii aranżacyjnych – na co zwrócić uwagę?

Po pierwsze – umeblowanie

Najważniejszym elementem wyposażenia każdego biura jest oczywiście umeblowanie – to ono ma znaczący wpływ na komfort pracy osób zatrudnionych w firmie, a największe znaczenie mają tutaj oczywiście biurka oraz fotele. Te pierwsze powinny posiadać odpowiednio duży blat, który pozwoli komfortowo wykonywać zadania, a także szuflady i szafki, niezbędne do przechowywania rozmaitych akcesoriów i prywatnych rzeczy.

Fotel to kwestia najbardziej kluczowa – musi być wygodny i posiadać regulowane oparcie, a także wysokość. Dzięki temu zapewnisz sobie i pracownikom wygodę, a także zminimalizujesz ryzyko bólu pleców czy karku, który mógłby pojawić się po wielu godzinach pracy. Oczywiście zwróć również uwagę na estetykę wyposażenia – im meble będą ładniejsze i im lepiej wpasują się w ogólny wystrój wnętrza, tym pracownicy będą lepiej się czuli podczas wykonywania swoich zadań.

Po drugie – sprzęt

Niezbędnym elementem wyposażenia każdej powierzchni biurowej we Wrocławiu jest również sprzęt – komputery, drukarki i inne. Dopasuj takie, które pozwolą Ci skutecznie realizować zadania, a w przypadku wynajmowania biura o niewielkiej powierzchni, możesz postawić na urządzenia wielofunkcyjne, które łączą w sobie wiele sprzętów, zajmując przy tym o wiele mniej miejsca.

Po trzecie – kolory ścian

Opinie specjalistów są jednoznaczne – w przypadku wszelkiego rodzaju biur najlepiej jest stosować jasne kolory, które optycznie powiększą przestrzeń, stworzą wrażenie czystości biura i będą najbardziej optymalne pod kątem koncentracji pracowników. Nie musisz jednak stosować wyłącznie bieli – odcienie kremowe, żółć, a nawet jasne odcienie szarości również mogą zdać egzamin.

Możesz też stosować kontrast, np. bieli z czernią, co urozmaici wnętrze i sprawi, że będzie ono prezentowało się atrakcyjniej.

Po czwarte – oświetlenie

Jasne biuro zapewnia odpowiednie warunki do pracy – dzięki dużej ilości światła naturalnego i sztucznego oczy nie męczą się, a w dodatku biuro wydaje się większe. Zadbaj szczególnie o to, aby do wnętrza trafiło jak najwięcej tego naturalnego światła, bo to ono jest najkorzystniejsze. Możesz zastosować oświetlenie podłogowe, sufitowe, a nawet punktowe – wybór w tej kwestii jest bardzo duży.

Pamiętaj! Jeżeli chcesz ożywić przestrzeń, możesz postawić na roślinność, która dodatkowo doda naturalności i wpłynie pozytywnie na nastroje pracowników.

Po piąte – dodatkowe udogodnienia

O te powinien zadbać wynajmujący – zwróć uwagę na to, czy na wyposażeniu powierzchni biurowej jest klimatyzacja, czy możesz skorzystać z nowoczesnych systemów zabezpieczeń oraz usług, jak np. Internet czy telefon. Wszystko to sprawi, że zyskasz bardzo komfortową i funkcjonalną przestrzeń, umożliwiającą osiągnięcie sukcesu!

Jak aranżować powierzchnie biurowe, aby dawały komfort pracy?