UM Elbląg: Konkurs graficzny Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna
KOLIBER” otwarty konkurs na graficzny motyw przewodni Elbląskiej Uczelni Humanistyczno- Ekonomicznej w Elblągu (EUH-E).
**Temat:
**konkurs na projekt graficzny motywu przewodniego Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, stanowiący element identyfikacji wizualnej na nośnikach reklamowych takich jak: plakat, ulotka, billboard, baner internetowy, okładka.
1. JM Rektor Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej w Elblągu dr Zdzisław Dubiella zaprasza do wzięcia udziału w otwartym konkursie graficznym na motyw przewodni uczelni EUH-E (nie jest to logotyp)
2. Konkurs skierowany jest głównie do młodych artystów, uczniów i studentów kierunków artystycznych, ilustratorów, grafików, malarzy, którzy zaczynają budować swój wizerunek artystyczny.
3. Celem konkursu KOLIBER jest promocja twórczości młodych artystów- przy okazji realizacji ogólnopolskiej akcji marketingowej uczelni EUH-E.
4. NAGRODA - uczelnia przewiduje nagrodę dla zwycięskiej pracy w postaci pieniężnej w wysokości 1000,00 PLN.
5. Założenia projektu graficznego:
projekt graficzny motywu przewodniego uczelni powinien obejmować grafikę oraz tekst:
Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna
hasło (nieobowiązkowe) związane z pracą
cel projektu: reklama graficzna uczelni i kierunków studiów, wybór uczelni EUH-E spośród innych
grupa docelowa projektu reklamy: głównie uczniowie ostatnich klas szkół średnich, klas maturalnych wybierający się na studia na kierunkach jak na stronie http://www.euh-e.edu.pl
projekt graficzny powinien być zgodny z charakterem instytucji: Uczelnia Wyższa (nie jest to logo)
zakres oferowanych kierunków studiów uczelni prezentuje strona http://www.euh-e.edu.pl
misja projektu graficznego: wybierając uczelnię nie tylko wykształcisz się, ale zrealizujesz swoje marzenia, pasję, podążysz we właściwym kierunku, otworzysz swój umysł na nowe możliwości, wzniesiesz się ponad przeciętność ect.
ze względu na zróżnicowanie kierunkówpielęgniarstwo, administracja, zarządzanie, bezpieczeństwo wewnętrznego, nauki społeczne, pedagogika, fizjoterapia i pokrewne - uczelnia nie narzuca żadnych reguł kompozycyjnych. Projekty graficzne mogą być dowolne: zarówno minimalistyczne, metaforyczne, jak i skomplikowane.
zwycięski motyw graficzny zostanie wykorzystany w ogólnopolskiej akcji promocyjnej Uczelni EUH-E i zamieszczany między innymi na: na billboardach, plakatach, ulotkach, stronie internetowej w postaci banera graficznego lub reklamy i będzie sygnowany imieniem i nazwiskiem autora.
krótkie hasło reklamowe w projekcie - mile widziane, ale nieobowiązkowe
projekt ten nie jest logotypem uczelni.
6. Termin nadsyłania prac: do 17 marca 2019.
7. Prace należy przesyłaćw postaci elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
8. Format konkursowy pracy - A4 w postaci elektronicznej poglądowej jpg, png, tif, gif i inne.
9. Autor zwycięskiej pracy dostarczy uczelni projekt w krzywych.
10. Każdą pracę należy podpisać: imieniem i nazwiskiem, adresem mailowym, telefonem kontaktowym.
11. Po zakończeniu konkursu uczelnia przewiduje wystawę wybranych prac graficznych w postaci plakatów B1 - w holu uczelni EUH-E w Elblągu.
12. Uczelnia zastrzega sobie prawo do dowolnego dysponowania zwycięskim projektem w akcji reklamowej do celów wizerunkowych.
13. Nazwisko autora, za jego zgodą,będzie autoryzowało pracę na każdym nośniku.
Urząd Miejski w Elblągu, https://www.elblag.pl/, elblag.eu/index.php/edukacja/13169-konkurs-graficzny-elblaska-uczelnia-humanistyczno-ekonomiczna
Autor: krystian