koliber

„KOLIBER” – otwarty konkurs na graficzny motyw przewodni Elbląskiej Uczelni Humanistyczno- Ekonomicznej w Elblągu (EUH-E).

Temat:
konkurs na projekt graficzny motywu przewodniego Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, stanowiący element identyfikacji wizualnej na nośnikach reklamowych takich jak: plakat, ulotka, billboard, baner internetowy, okładka.

 

1. JM Rektor Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej w Elblągu dr Zdzisław Dubiella  zaprasza do wzięcia udziału w otwartym konkursie graficznym na motyw przewodni uczelni EUH-E (nie jest to logotyp)

2. Konkurs skierowany jest głównie do młodych artystów, uczniów i studentów kierunków artystycznych, ilustratorów, grafików, malarzy, którzy zaczynają budować swój wizerunek artystyczny.

3. Celem konkursu KOLIBER jest promocja twórczości młodych artystów- przy okazji realizacji ogólnopolskiej akcji marketingowej uczelni EUH-E.

4. NAGRODA - uczelnia przewiduje nagrodę dla zwycięskiej pracy w postaci pieniężnej w wysokości 1000,00 PLN.

5. Założenia projektu graficznego:

  • projekt graficzny motywu przewodniego uczelni powinien obejmować grafikę oraz tekst:
  • Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna
  • hasło (nieobowiązkowe) związane z pracą

  • cel projektu: reklama graficzna uczelni i kierunków studiów, wybór uczelni EUH-E spośród innych

  • grupa docelowa projektu reklamy: głównie uczniowie ostatnich klas szkół średnich, klas maturalnych  wybierający się na studia na kierunkach jak na stronie http://www.euh-e.edu.pl

  • projekt graficzny powinien być zgodny z charakterem instytucji: Uczelnia Wyższa (nie jest to logo)

  • zakres oferowanych kierunków studiów uczelni prezentuje strona http://www.euh-e.edu.pl
  • misja projektu graficznego: wybierając uczelnię nie tylko wykształcisz się, ale zrealizujesz swoje marzenia, pasję, podążysz we właściwym kierunku, otworzysz swój umysł na nowe możliwości, wzniesiesz się ponad przeciętność ect.

  • ze względu na zróżnicowanie kierunków–pielęgniarstwo, administracja, zarządzanie, bezpieczeństwo wewnętrznego, nauki społeczne, pedagogika, fizjoterapia i pokrewne - uczelnia nie narzuca żadnych reguł kompozycyjnych. Projekty graficzne mogą być dowolne: zarówno minimalistyczne, metaforyczne, jak i skomplikowane.

  • zwycięski motyw graficzny zostanie wykorzystany w ogólnopolskiej akcji promocyjnej Uczelni EUH-E i zamieszczany między innymi na: na billboardach, plakatach, ulotkach, stronie internetowej w postaci banera graficznego lub reklamy i będzie sygnowany imieniem i nazwiskiem autora.

  • krótkie hasło reklamowe w projekcie  - mile widziane, ale nieobowiązkowe

  • projekt ten nie jest logotypem uczelni.

6. Termin nadsyłania prac: do 17 marca 2019.

7. Prace należy przesyłaćw postaci elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

8. Format konkursowy pracy - A4 w postaci elektronicznej poglądowej   jpg, png, tif, gif i inne.

9. Autor zwycięskiej pracy dostarczy uczelni projekt w krzywych.

10. Każdą pracę należy podpisać: imieniem i nazwiskiem, adresem mailowym, telefonem kontaktowym.

11. Po zakończeniu konkursu uczelnia przewiduje wystawę wybranych prac graficznych w postaci plakatów B1 - w holu uczelni EUH-E w Elblągu.

12.  Uczelnia zastrzega sobie prawo do dowolnego dysponowania zwycięskim projektem w akcji reklamowej do celów wizerunkowych.

13. Nazwisko autora, za jego zgodą,będzie autoryzowało pracę na każdym nośniku.