KOMUNIKAT

W ZWIĄZKU ZE ZMIANAMI FUNKCJONOWANIA

ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W PASŁĘKU

Szanowni Państwo,

Dyrektor ZDP w Pasłęku w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywołanej wirusem SARS-CoV-2 (koronawirus) w dniu 17 marca 2020r. w celu zapewnienia bezpieczeństwa Interesantów i Pracowników Urzędu podjął decyzję, iż w dniach: 17 - 27 marca 2020r. Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku nie będzie przyjmować interesantów.

Jednocześnie informujemy, że kontakt z urzędem jest możliwy aktualnie wyłącznie w następujących formach:

  1. 1.telefonicznie pod numerem tel. 55 248 24 41;
  2. 2.elektronicznie adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/ZDP_Elblag
  3. 3.tradycyjnie listownie;
  4. 4.przez wywieszoną przy drzwiach głównych urzędu skrzynkę wrzutową.

Wnioski składać można:

  1. na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  2. tradycyjnie listownie,
  3. przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/ZDP_Elblag
  4. do wywieszonej przy drzwiach głównych urzędu skrzynki wrzutowej.

Nie dotyczy oferentów biorących udział w przetargach.

Za utrudnienia przepraszamy.